Social Media

Post Template: PetInsider-post

HomePetInsider-post

Drodzy Czytelnicy, witajcie w fascynującej podróży przez zoologiczny świat, który ewoluuje szybciej niż moda na paryskich wybiegach! Oto historia o tym, jak nasze zwierzaki z prostych towarzyszy życia stały się VIP-ami w ludzkim świecie. A początki były naprawdę skromne: pies najczęściej strzegł domu, z kolei kot pełnił funkcję profesjonalnego łowcy myszy. Karma dla czworonogów? Jaka …

merchandising

Merchandising to nie tylko sposób na zaprezentowanie produktów na półce. To przemyślana strategia, która ma za zadanie przyciągnąć uwagę klienta, a przede wszystkim skłonić go do zakupu. W branży zoologicznej, w której emocje i przywiązanie do zwierzaka są głównymi motorami decyzji zakupowych, odpowiedni merchandising może zdziałać cuda. Z artykułu dowiesz się: Czym jest merchandising? Merchandising …

rynek produktów dla kotów

Opiekunowie kotów to w sklepach zoologicznych rosnąca grupa klientów, którzy napędzają rozwój segmentu karm, przysmaków oraz suplementów dla kotów. Sprawdź, co warto mieć w swoim sklepie w nadchodzących miesiącach, a nawet latach. Z artykułu dowiesz się: Kim są właściciele kotów? Właściciele kotów należą do różnych pokoleń, co wiąże się z różnymi zachowaniami konsumenckimi. Opiekunowie należący …

Naturo

Nowość w ofercie Betta sp z o.o.: NATURO PATE dla kotów. Praktyczne saszetki 85g wypełnione są smakowitym bezzbożowym pasztecikiem, który stworzony został z najlepszych jakościowo mięs. Receptury o zawartości 80% mięsa lub ryb są doskonałym źródłem białka i witamin z grupy B, które wspierają zdrowie mięśni i dostarczają dobrej energii. NATURO PATE zostało wzbogacone tauryną, …

Informacja prasowa. Warszawa, 28.02.2024 r. Azan, dystrybutor marki Carnilove, rozszerza dotychczasowe portfolio smakołyków dla psów o nową linię, zawierającą pięć zupełnie nowych pozycji, stworzonych z poszanowaniem naturalnych potrzeb psów jako mięsożerców. Liofilizowane, bezzbożowe smakołyki doskonale sprawdzą się jako wysokiej jakości przysmaki lub toppery do karm. Carnilove Dog Freeze - Dried Raw Snack to nie tylko …

czego oczekuje klient

Oczekiwania klientów wobec sklepów zoologicznych stanowią istotny aspekt, który wpływa na strategie marketingowe, w tym promocje i oferty specjalne. Warto zgłębić tę kwestię, ponieważ zrozumienie potrzeb i oczekiwań opiekunów zwierząt pozwoli Ci na bardziej efektywne dostosowanie oferty sklepu. Z artykuł dowiesz się: Zróżnicowane oczekiwania klientów Klienci sklepów zoologicznych są bardzo zróżnicowani pod względem swoich oczekiwań. …

lojalność klientów

​Dlatego lojalność klientów to kluczowy element każdego sukcesu w biznesie. Niezależnie od branży czy wielkości przedsiębiorstwa zdobywanie lojalnych klientów jest niezwykle ważne dla utrzymania stabilności i osiągania większych zysków. W tym artykule omówimy strategie i praktyki, które pomogą Ci w budowaniu silnych więzi z klientami i zyskaniu ich lojalności. Przyjrzymy się również, dlaczego lojalność klientów …

PetInsider – marzec 2024 Drodzy Czytelnicy Z ogromnym entuzjazmem przedstawiamy Wam lutowe wydanie PetInsidera. PetInsider to nie tylko magazyn, to narzędzie, które ma ułatwić Wam codzienną pracę, pomóc w budowaniu trwałych relacji z opiekunami zwierząt i ich czworonożnymi towarzyszami, a także rozwijać Wasze biznesy i podnosić jakość obsługi.W tym wydaniu skupiamy się na przyszłości rynku …

zwroty i reklamacje

Konsumenci nieraz chcą dokonać zwrotu produktu do sklepu lub złożyć reklamację z powodu jego wad. Sprzedawca ma w tym zakresie określone prawem obowiązki. Będą one różne w przypadku sprzedaży on-line oraz dla sklepów stacjonarnych. Poniżej skupiamy się na tych drugich. Z artykułu dowiesz się: Zwrot bez przyczyny – czy tak można? Zdarza się, że klient …

Dowiedz się, dlaczego warto prowadzić media społecznościowe dla sklepu zoologicznego i jakie przynosi to korzyści. Pomożemy Ci stworzyć wartościowe profile Twojego sklepu zoologicznego na Facebooku i Instagramie. Z artykułu dowiesz się: Zakładanie profilu na Facebooku Facebook to platforma, na której możesz nie tylko prezentować swoje produkty, ale również budować społeczność wokół swojego biznesu. Oto jak …

Najczęściej czytane