PetInsider – marzec 2024
Drodzy Czytelnicy
Z ogromnym entuzjazmem przedstawiamy Wam lutowe wydanie PetInsidera. PetInsider to nie tylko magazyn, to narzędzie, które ma ułatwić Wam codzienną pracę, pomóc w budowaniu trwałych relacji z opiekunami zwierząt i ich czworonożnymi towarzyszami, a także rozwijać Wasze biznesy i podnosić jakość obsługi.
W tym wydaniu skupiamy się na przyszłości rynku produktów dla kotów, analizując trendy i innowacje. Podpowiemy Wam, komu polecać karmy monobiałkowe oraz jak dobrać odpowiedni produkt i przekonać klienta do jego zakupu. Dowiecie się więcej o specyfikach karm dla kotów długowłosych i o tym, jak radzić sobie z agresywnym psem w sklepie.
Podkreślamy znaczenie budowania lojalności klientów – klucza do sukcesu w każdym biznesie. Rozważamy, czego oczekują od Was klienci i jak spełnić te oczekiwania. Podpowiadamy, jak efektywnie reklamować sklep w Google oraz jak zaistnieć na Facebooku i Instagramie.
Ponadto znajdziecie wskazówki, jak rozmawiać o promocjach, by zachęcać klientów do zakupów. Poznacie również dziesięć sposobów na zwiększenie sprzedaży poprzez rekomendacje produktów. Nie pomijamy także innych ważnych kwestii: zbadamy temat zwrotów i reklamacji i sprawdzimy, czy w sklepie może lecieć muzyka.
Zapraszamy do lektury lutowego numeru PetInsidera – niech stanie się on źródłem Waszej inspiracji i pomoże Wam w dążeniu do doskonałości.
Edyta Winiarska-Joniec
redaktor naczelna
Spis artykułów - marzec 2024
-
Strategie marketingowe i promocyjne – inspiracje z targów
-
Co wpływa na rozwój rynku karm dla zwierząt
-
Seznowe produkty – preparaty na kleszcze
-
Polecane produkty
-
Diamenty Zoologii – ten produkt, warto mieć w swojej ofercie
-
Karma dla małych ras psów
-
Karma dla kociąt – komu polecać
-
Od ekonomicznej po superpremium – jakie karmy proponować klientom?
-
Co jedzą króliki?
-
Pies w sklepie – sygnały uspokajające wysyłane przez psa
-
9 wskazówek, jak przygotować się do sezonu na kleszcze
-
Jak zaplanować działania w social mediach
-
Pomysł na wielkanocny konkurs w social mediach
-
6 pomysłów na programy lojalnościowy, które zwiększą Twoje zyski
-
Nie ma trudnych klientów, są tylko trudne sytuacje
-
Jak sprzedawać droższe produkty
-
Wiosna w Twoim sklepie – jak skutecznie zwiększyć obroty?
-
Kontrola sanepidu w sklepie dla zwierząt
-
Zwroty i reklamacje w sklepie on-line
-
Felieton