Drodzy Czytelnicy
luty to miesiąc, w którym branża zoologiczna wchodzi na pełne obroty – zarówno w sprzedaży, jak i w działaniach marketingowych. W tym wydaniu PetInsidera skupiamy się na kluczowych tematach, które pomogą Wam lepiej dostosować ofertę do potrzeb klientów, zwiększyć widoczność marki i skuteczniej zarządzać biznesem.
Przygotowaliśmy dla Was szczegółowy przegląd karm dla dorosłych psów i kotów – pomagamy wybrać najlepsze produkty i wskazujemy, jak doradzać klientom w ich zakupie. Analizujemy również dynamiczny świat mediów społecznościowych i podpowiadamy, jak skutecznie wykorzystać je w branży zoologicznej. Jeśli zastanawiacie się, ile inwestować w działania marketingowe lub jak budować widoczność swojej strony internetowej, znajdziecie u nas konkretne wskazówki i strategie.
Nie zabraknie także tematów związanych z zarządzaniem sklepem zoologicznym – sprawdzimy, co bardziej charakteryzuje Wasz biznes: sprzedaż czy obsługa klienta? Omówimy także wyzwania związane z nowym unijnym rozporządzeniem dotyczącym opakowań w e-commerce oraz przedstawimy praktyczne porady dotyczące zwrotów i reklamacji w sklepach stacjonarnych.
A na deser? Inspirujący felieton oraz sprawdzone rady HR-owców na temat rozmów kwalifikacyjnych z przedstawicielami pokolenia Z.
Zapraszamy do lektury i życzymy inspirujących odkryć!
Spis artykułów - styczeń 2024
Jak targi pomagają zrozumieć potrzeby klientów?
Nowości branżowe
Karmy dla dorosłych psów – przegląd produktów
Karmy dla dorosłego kota – przegląd produktów
Cyfrowa dżungla, czyli jak branża zoologiczna podbija media społecznościowe
Ile powinno się wydawać na działania marketingowe
Budowanie widoczności strony internetowej w Google: 9 wskazówek
Sprzedaż czy obsługa klienta? Co charakteryzuje Twój biznes?
Pokolenie Z na rozmowie kwalifikacyjnej – sprawdzone rady HR-owców
Sprzedaż przez internet: nowe unijne rozporządzenie dotyczące opakowań (aktualizacja)
Zwroty i reklamacje w sklepie stacjonarnym
Felieton