Social Media

PetInsider – drugie wydanie (luty 2024)

PetInsider – drugie wydanie (luty 2024)

Drodzy Czytelnicy

z ogromną ekscytacją zapraszamy do lektury marcowego wydania PetInsidera, w którym każda strona jest pełna inspiracji i praktycznej wiedzy, by wspierać Was w rozwoju biznesowym i doskonaleniu relacji z klientami.

 

W tym miesiącu analizujemy aktualne trendy, które kształtują rynek karm dla zwierząt, i prezentujemy produkty zasługujące na szczególną uwagę – od niezastąpionych w sezonie wiosennym preparatów na kleszcze po Diamenty Zoologii, czyli produkty must have w asortymencie każdego sklepu.

 

Pogłębimy temat karm przeznaczonych dla psów małych ras oraz dla kociąt, udzielając cennych rad, jak dopasować ofertę do potrzeb i oczekiwań różnych grup klientów. Odkryjemy sekrety sprzedaży produktów z wyższej półki i zdradzimy, jak przekształcić trudne sytuacje związane z obsługą klientów w pozytywne doświadczenia, które budują lojalność i zaufanie.

 

Marzec w PetInsiderze to także skarbnica wiedzy o tym, jak przygotować się do sezonu kleszczowego, jak efektywnie zarządzać obecnością w mediach społecznościowych oraz jak zainicjować i rozwijać programy lojalnościowe, by znacząco podnieść poziom zysków. Poruszymy też tematykę radzenia sobie ze zwrotami i reklamacjami w sklepie online i omówimy, co robić w przypadku kontroli sanepidu.

 

Niech ten numer stanie się Waszym źródłem inspiracji i motywacji do dalszego rozwoju i osiągania wyjątkowych rezultatów.

Edyta Winiarska-Joniec
redaktor naczelna

Spis artykułów - luty 2024

  1. Rozwijaj swoją sieć kontaktów dzięki targom
  2. Jak będzie rozwijać się rynek produktów dla kotów?
  3. Czym jest certyfikat Diament Zoologii?
  4. Diamenty Zoologii – te produkty warto mieć w ofercie
  5. Karmy monobiałkowe dla psa – sposób na psią alergię. Komu polecać?
  6. Karma dla kotów długowłosych
  7. Co jedzą szynszyle?
  8. Agresywny pies w sklepie – co zrobić?
  9. Lojalność klientów – klucz do sukcesu w biznesu
  10. Czego oczekuje od Ciebie klient?
  11. Jak reklamować sklep zoologiczny w wyszukiwarce Google?
  12. Jak stworzyć profil sklepu na Facebooku i Instagramie?
  13. Czym jest merchendising w sklepie zoologicznym?
  14. Przyciągnij i zatrzymaj klientów: moc ekspozytorów Animonda w Twoim sklepie
  15. Jak rozmawiać o promocjach w zachęcający sposób?
  16. 10 sposobów, by zwiększyć sprzedaży poprzez rekomendacje produktów
  17. Zwroty i reklamacje w sklepie stacjonarnym
  18. Czy w sklepie może lecieć muzyka?
  19. Felieton

Co czytać dalej...

Komentarze