PetInsider – drugie wydanie (luty 2024)
Drodzy Czytelnicy
z ogromną ekscytacją zapraszamy do lektury marcowego wydania PetInsidera, w którym każda strona jest pełna inspiracji i praktycznej wiedzy, by wspierać Was w rozwoju biznesowym i doskonaleniu relacji z klientami.
W tym miesiącu analizujemy aktualne trendy, które kształtują rynek karm dla zwierząt, i prezentujemy produkty zasługujące na szczególną uwagę – od niezastąpionych w sezonie wiosennym preparatów na kleszcze po Diamenty Zoologii, czyli produkty must have w asortymencie każdego sklepu.
Pogłębimy temat karm przeznaczonych dla psów małych ras oraz dla kociąt, udzielając cennych rad, jak dopasować ofertę do potrzeb i oczekiwań różnych grup klientów. Odkryjemy sekrety sprzedaży produktów z wyższej półki i zdradzimy, jak przekształcić trudne sytuacje związane z obsługą klientów w pozytywne doświadczenia, które budują lojalność i zaufanie.
Marzec w PetInsiderze to także skarbnica wiedzy o tym, jak przygotować się do sezonu kleszczowego, jak efektywnie zarządzać obecnością w mediach społecznościowych oraz jak zainicjować i rozwijać programy lojalnościowe, by znacząco podnieść poziom zysków. Poruszymy też tematykę radzenia sobie ze zwrotami i reklamacjami w sklepie online i omówimy, co robić w przypadku kontroli sanepidu.
Niech ten numer stanie się Waszym źródłem inspiracji i motywacji do dalszego rozwoju i osiągania wyjątkowych rezultatów.
Edyta Winiarska-Joniec
redaktor naczelna
Spis artykułów - luty 2024
- Rozwijaj swoją sieć kontaktów dzięki targom
- Jak będzie rozwijać się rynek produktów dla kotów?
- Czym jest certyfikat Diament Zoologii?
- Diamenty Zoologii – te produkty warto mieć w ofercie
- Karmy monobiałkowe dla psa – sposób na psią alergię. Komu polecać?
- Karma dla kotów długowłosych
- Co jedzą szynszyle?
- Agresywny pies w sklepie – co zrobić?
- Lojalność klientów – klucz do sukcesu w biznesu
- Czego oczekuje od Ciebie klient?
- Jak reklamować sklep zoologiczny w wyszukiwarce Google?
- Jak stworzyć profil sklepu na Facebooku i Instagramie?
- Czym jest merchendising w sklepie zoologicznym?
- Przyciągnij i zatrzymaj klientów: moc ekspozytorów Animonda w Twoim sklepie
- Jak rozmawiać o promocjach w zachęcający sposób?
- 10 sposobów, by zwiększyć sprzedaży poprzez rekomendacje produktów
- Zwroty i reklamacje w sklepie stacjonarnym
- Czy w sklepie może lecieć muzyka?
- Felieton