Social Media

Co w pierwszym wydaniu PetInsidera?

Na rynku pojawiło się pierwsze wydanie magazynu PetInsider, który skierowany jest do właścicieli i pracowników sklepów zoologicznych oraz wszystkich osób, które mają w swojej ofercie produkty dla zwierząt domowych.

Reklama

PetInsider to narzędzie, które pomoże Wam rozwijać się, pogłębiać wiedzę z zakresu sprzedaży, marketingu, prawa, żywienia i pielęgnacji zwierząt, a także doskonalić obsługę klientów. Każdy artykuł i każda porada to konkretne, wartościowe informacje, które pomogą Wam być na bieżąco z trendami i nowościami w branży i lepiej prowadzić Wasz biznes. W każdym numerze będziemy inspirować Was do działania i ciągłego rozwoju.

W pierwszym wydaniu podejmiemy temat budowania trwałych relacji z klientami oraz zastanowimy się, jak eventy w sklepie mogą przyciągnąć i zatrzymać klientów. Zajmiemy się także znaczeniem obecności sklepów w mediach społecznościowych oraz podstawami marketingu internetowego. Dowiecie się, jak zaaranżować witrynę sklepową, by przyciągała wzrok, oraz czy private label to opłacalna inwestycja.

PetInsider to przewodnik, który pomoże Wam nie tylko w codziennej pracy, ale także w budowaniu trwałych relacji z klientami i ich czworonożnymi towarzyszami. Mamy nadzieję, że PetInsider stanie się partnerem w Waszej codziennej pracy.

Lista tematów z pierwszego wydania:

  • Trendy konsumenckie – co będzie się działo na rynku zoologicznym w 2024?
  • Jak dobrać karmę dla psa Podstawy kociej diety
  • Co jedzą kawie domowe? Jaki pokarm polecać?
  • Pies w sklepie – jak się zachować?
  • Private label – klucz do sukcesu finansowego
  • Wywiad privat label
  • Zbuduj relacje ze swoimi klientami, tak aby Twój sklep był pierwszym wyborem!
  • Zwiększaj przychody dzięki umiejętnościom sprzedaży
  • Podstawy marketingu internetowego dla sklepu zoologicznego online
  • Czy Twój sklep zoologiczny powinien być obecny w social mediach?
  • Eventy w sklepie, czyli jak przywiazać do siebie klienta
  • Jak zaaranżować witrynę sklepu, by przyciągnąć klientów?
  • Kontrola IJHARS-u w sklepie z artykułami dla zwierząt
  • Nowe obowiązkowe oznaczenia na etykietach karm dla zwierząt

Co zrobić, by otrzymywać prenumeratę drukowanej wersji PetInsidera?

Jesteś właścicielem lub pracownikiem sklepu zoologicznego? A może lekarzem weterynarii, groomerem, behawiorystą lub trenerem psów? Jeśli odpowiedziałeś twierdząco na jedno z pytań – dołącz do naszej społeczności zoologicznej. Wypełnij formularz i zamów BEZPŁATNĄ prenumeratę drukowanej wersji PetInsidera pod wskazany w formularzu adres.

Jesteś producentem lub dystrybutorem produktów zoologicznych? A może współpracujesz z firmami z branży zoologicznej? Jeśli odpowiedziałeś twierdząco na jedno z pytań – dołącz do naszej społeczności zoologicznej. Zasubskrybuj dostęp do PetInsidera+ i rozwijaj z nami swój biznes.

Edyta Winiarska-Joniec, redaktor naczelna

Co czytać dalej...

Komentarze

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *